راهنمای مجموعه نرم افزارهای یکتاوب
راهنمای آموزش و رفع اشکال | راهاندازی اولیه | راهنمای جامع برنامه | فهرست ابزارهای مدیریت | راهنمای الفبایی | مقالات متنوع
جستجو در راهنما | فهرست فایل ها | پرسشهای متداول | تالار گفتگو | ارسال پیشنهادها و اشکالات | برگشت به پایگاه
راهنمای ماژول آزمون استخدامی دانشگاه
این سامانه با هدف تسریع و ساماندهی آزمونهای استخدامی دانشگاهها طراحی شده است. امکانات این سامانه عبارتند از:
برای کار با این سامانه نخست در بخش تنظیمات، مشاغل و رشتهها و محل مشاغل را وارد و تنظیم کنید. سپس نشانی فرم را در اختیار کاربران پایگاه بگذارید. کد رهگیری ثبت نام شدگان به صورت نمونه زیر ایجاد میشود 1-88-1-888 از چپ به راست:
تصاویر فراگذاری شده از سوی کاربران در شاخه /yekta_program/employ_pics ذخیره میشوند.
از نشانی زیر میتوانید برای دریافت فایلهای تصاویر با کمک برنامههای Downloader استفاده کنید:
برای دسترسی به کارت کاربران از نشانی و فرم زیر استفاده نمایید: ./employ_card.php?reg_code=__کد رهگیری__®_id=__شماره شناسنامه__ نمونه: www.yektaweb.ir/employ_card.php?reg_code=156288®_id=1556
روش عمومی کار: ابتدا باید از بخش تنظیمات آزمون استخدام اقدام کرده و همه اطلاعات را در این بخش وارد کنید. سپس فرم را فعال و تست کنید تا همه برای ثبت نام اقدام کنند. بعد از اتمام مهلت ثبت نام و غیر فعال شدن کار می توانید از بخش مشاهده و ویرایش رکوردها داده های وارد شده را بررسی کرده و موارد اشتباه را حذف کنید و سپس کارت های افراد را فعال کنید. سپس نشانی فرم دریافت کارت را برای کاربران ایمیل کنید تا خودشان برای گرفتن و چاپ کارت اقدام کنند. اگر تعداد افراد ثبت شده زیاد باشد می توانید از خروجی اکسل برای بررسی اطلاعات ثبت شده استفاده کنید. به این ترتیب که از بخش گزارشگیری از نتایج فایل اکسل مورد نیاز را دریافت و ویرایش کنید و در صورت لزوم کد صندلی را مطابق نظر خود اصلاح کنید. سپس این فایل را برای شرکت ایمیل کنید تا در سایت وارد شود. توجه داشته باشید که هنگام ویرایش این فایل هیچ رکوردی را حذف نکنید و فقط مواردی که لازم است حذف شوند را با افزودن یک ستون مشخص کنید. همچنین هنگام مرتب سازی مراقب باشید کد رکورد ها جابجا نشوند.
نمونه نامه مورد استفاده برای ارسال ایمیل به کاربران: برای ارسال نامه می توانید از کد زیر استفاده کنید و اسم و نشانی دانشگاه و آزمون را تنظیم کنید:
<div style="font-family:Tahoma, Times; " align="right" dir="rtl">
<p style="font-family:Tahoma, Times; " align="right" dir="rtl">
این نامه در ایمیل دریافت کننده به صورت زیر نمایش داده خواهد شد:
شرکت کننده محترم در آزمون با سلام شما در آزمون پذیرش قرارداد کار معین مشاغل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شده اید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت employee.iums.ac.ir مراجعه نمائید. موفق باشید.
تنظیمات کارت ورود به جلسه: عناوین درج شده در بالای کارت (دو خط تیتر کارت ورود به جلسه) از متغیرهای زیر بارگذاری می شوند: عنوان فارسی واحد سازمانی عنوان انگلیسی واحد سازمانی برای تغییر این متغیرها بخش تنظیمات اصلی را بررسی کنید.
برای تنظیم متن ایمیل شده به کاربران، پس از تکمیل فرم ثبت نام در آزمون می توانید فایل مربوطه را ویرایش کنید.
|
Email : yektaweb (AT) gmail.com
Academic Web Tools - Yektaweb Collection - مجموعه مدیریت یکپارچه پایگاههای اینترنتی